Wednesday, March 23, 2011

AA at the bat

6 comments:

Arelcao Akleos said...

It's a sad day in LusoVille, for Mighty AA has struck out.

Mr roT said...

Money quote:

Hell Porgy's good for plus 500 Dow alone!

Spain? Put me down for plus 1500! In fact, I like that number. If Spain goes tits up-- it's SPX to 1500! Bernake will be en fuego mi hombres!!

Tecumseh said...

Mulher Ive tentou tão difícil
Servindo-me com os papéis
Olhando como uma rainha
Chamando-me obscenos
Basta fazer o meu melhor

Você entra, nove e meia
Trabalho sobre o trabalho
Até o dia todo, até a noite toda
Tudo que eu faço é errado
E você ter todo o resto
Theyre que vai me colocar na casa pobre
Theyre que vai me colocar na casa pobre

Mulher, eu tento arduamente
Ooh, na casa do pobre

Mr roT said...

Looks like Michael Mann's hockey stick. Upside down

Tecumseh said...

Precisely. AA serenading.

Arelcao Akleos said...

And I sing as good as she looks